Hotpoint 4D B/HA zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hotpoint 4D B/HA zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

roelof de roo 11-06-2011
Geschreven voor: Hotpoint 4D B/HA zwart

We hebben deze koelkast iets meer dan 2 jaar.(gekocht in april 2009.)
En nu is hij al kapot!! De printplaat is kapot,kost ongeveer 150 euro. En dan moeten ze nog uitzoeken waar het vandaan komt. Totale kosten zijn dan ongeveer 400 euro!!! Ik ben dus totaal niet te spreken over deze koelkast. Hj mag na 2 jaar niet kapot gaan. Je krijgt 2 jaar fabrieksgarantie, het is verstandig dat je bij aankoop je garantie uitbreid als dat mogelijk is.Ben dus zeker niet te spreken over deze koelkast!!

mar44 01-05-2009
Geschreven voor: Hotpoint 4D B/HA zwart

Zeker een perfecte bezorging van witgoed.nl.
Deze koelkast is geweldig, ruim en groot, en een prachtige vormgeving. Geen bijgeluiden. Design is schitterend, een meubelstuk in je keuken.

Gert-Jan72 30-04-2009
Geschreven voor: Hotpoint 4D B/HA zwart

Zeer mooie en praktische koelkast. Wij hebben de kleur Antraciet wat een erg duurzame uitstraling heeft en de kinderen zijn er al een paar keer tegenaan gebotst zonder een krasje te zien. De inhoud is voor een gezin met 2 kinderen ook ruim voldoende om geen andere koelkast of vrieskist nodig te hebben zonder dat je meteen zo'n Amerikaans bakbeest in huis haalt. Leuk ijsblokjes systeem zonder dat er een aansluiting voor water nodig is (wat voor ons ook geen optie was gezien de plaatsing tegen een tussen muurtje.)